Tuesday, November 2, 2010

Ulum Hadith punya cerita :)

Assalamualaikum.. Hai readers.. Entry kali ini aku nak cerita pasal kelas Ulum Hadith.. Kelas dah start last week tapi pembelajaran baru bermula hari ini. Jadi untuk hari ini.. Kami belajar tentang pengenalan ilmu hadis.. Walaupun benda ni aku dah belajar masa STAM.. tapi biasalah.. aku pun manusia biasa.. ada ingat dan lupa.. :) By the way,banyak perkara yang aku dapat untuk hari ini.. Dan assigment title sudah diedarkan oleh Ustaz Zaidul Amin.. Dia bagi kertas tajuk dan aku serta budak budak kelas masing masing berebut untuk pilih tajuk assigment. Leceh betul aku bab rebut ni. Dan akhirnya dengan perasaan sedikit tension.. Aku dan group aku merupakan orang terakhir memilih title for assigment..
yeszer.. kat atas ni gambar aku ngan budak budak kelas masa sebelum dan selepas kelas. Ingat nak bergambar dengan ustaz juga. hahaha. Nakalnye saya. Okey. itu aje nak update untuk kali ini. have fun hah. disertakan dengan salam ^_^

No comments:

Post a Comment